Hej och förlåt

Publicerad 2013-10-03 01:28:24 i Vardag,

Jaha då har man börjat blogg igen då :P

Det var ett tag sedan jag avslutade min förra blogg och ja vet det blev lite väl tvärt utan någon förvarning och så men ja hoppas alla mina härliga följare hittar tillbaka (kanske även lite nya ;P)

Ska väll även tillägga att det är tack vare mina läsare jag än en gång kör igång, alla uppmuntrande mejl, meddelanden och de som till och med kommit fram till mig på stan, jobbet och när jag varit med mina hästar på olika äventyr för att prata och uppmuntra till en nystart.
Tack till er <3

 

Har under lång tid tänkt att ”jo men det e klart ja ska starta en blogg igen” men samtidigt har tankarna gått att ”ne någon blogg blir det nog inte på ett bra tag om ens någonsin”. Men som sagt tidigare, tack vare alla snälla ord och en hel del puschande (:P) kom kliet i fingrarna tillbaka och här sitter ja nu och skriver igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela