Dagens goda gärning

Publicerad 2014-02-04 22:08:00 i Vardag,

Mias katt har letat nytt hem nu en tid då hon inte kunde flytta med in till stan igen pga. allergi och då skulle behöva avlivas om inget nytt hem hittats innan torsdag denna vecka.

Jag har delat på fb, mejlat till katt människor jag känner och på många sett försökt hitta ett nytt hem till lilla Våfflan en tid nu.

Idag kom jag på en lösning som skulle kunna funka. En av mina gamla kollegor vet jag haft katt som för inte allt för länge sedan fick vandra vidare.
Jag vet att hon och hennes man är underbara människor med massor av kärlek att ge och är ju vana vid katter sen tidigare.

Hon vart nyfiken och efter lite information, bilder och sedan ett telefonnummer till Mia skickat till sig fick jag ett mess att de skulle hämta hem Våfflan imorgon =)

Super bra avslutning på en väldigt bra dag =D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela