Tolkning och skogsmys

Publicerad 2014-02-01 18:57:00 i Fresa, Mango, Zydansie,

Inge kul väder idag. Grått och duggregn =( usch

Hade inplanerad fotning av mig och mina damer, även Stella skulle få lite fina bilder på sig och damerna. Men icke, avbokade det hela när jag vaknade och såg vädret.

Men en rolig dag blev det i alla fall
Jag och Stella gav oss ut till Mia för lite tolkning med Mango. De hade hållit på ett tag när vi kom ut så Mango var uppvärm och de andra var lite lätt snötäckta hahaha XP

Körde både kälke och pulka bakom Mango och han skötte sig exemplariskt, värre var det väll för oss som skulle hålla oss kvar där bak XP
Inte för att skryta men tror jag var duktigast :P höll mig kvar två varv runt gräsbanan vi var på, i galopp haha

 (Lånad bild från Mia på Mango och Elise. Förhoppningsvis kommer lite bilder och filmer snart)

Lyckliga människor och en lycklig häst med en massa bus i snön, precis vad som behövdes på en annars trist och grå morgon.

När vi var klara blev det lite grillad korv innan jag och Stella rullade vidare till mina damer.
Mycket behövligt då det gick åt mer energi än väntat att tolka.

Stella och jag tog sedan en mysig barbacka tur med damerna. Skogstur men massa pulsande runt i snön för både hästar och hundar <3 helt underbart

Imorgon är det dags för en liten tävling för oss och tjejerna så dagens tur var perfekt. Igår fick dom busa av sig och idag lite vila med en härlig skogtur. Hoppas på att de har fokus på rätt saker imorgon och inte som i onsdags med mig o Mia då det var lite lätt ofokuserat och mycket bus från damernas sida :P

 
 
 (Sista bilden lånad från Stellas blogg)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela