Ny header

Publicerad 2014-01-25 23:13:00 i Vardag,

Har allt för länge haft en höstig header men inte haft orken att byta även då jag velat sååå länge då det faktiskt är vinter och snö nu =)

Nästa problem blev ju då bilder. Har inga bilder som inte är tagna med mobilkameran från denna vinter, de blir ju lite gryniga och inte allt för bra i större format. Även då jag inte äger någon systemkamera har jag ju andra mindre men helt okej kameror att fota lite smått med, men har bara inte blivit av.

Igår tog jag ju med kamera när Mia och jag skulle rida lite dressyr ute på en äng.
Blev lite fina bilder på Zydan och mig även då de inte blev super skarpa pga vädret. Men nu fick jag lite ny energi men då kom problem nummer 3.

Jag är värdelös på att göra headers XP hahaha

Klippte och klistrade lite med denna bara för att få upp någon ny tills vidare. Även om den är enkel tyckte jag faktiskt den blev helt okej.

Ett stort tack till underbaraste Stella som hjälpte mig att få upp den här på bloggen =D Tack!!!

Nu har en liten foto session med Stella planerats för lite finbilder i snön, hoppas på bättre och soligare väder.
Får se om jag ska planera in en privat utan hästar snart också. Är rätt kul att ha fina vinterbilder av en själv också. Vi får se

Tillsvidare får denna pryda min blogg.

 

Kommentarer

Postat av: Stella

Publicerad 2014-01-26 20:52:46

Det var så lite så O:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela