En pressent som väntar.

Publicerad 2014-06-25 20:44:16 i Vardag,

Lång dag som känns i huvudet.

När jag kom hem stod där ett paket och väntade på mig från världens bästa Stella.
Nu fyllde jag ju år i fredags men ett paket så här i efterskott är alltid lika roligt ;)

Underbaraste Stella hade köpt mig världens bästa grankådssalva. Verkligen en mirakel salva.
Vet inte hur länge jag tänk att jag skulle beställa men har inte blivit av då annat kommit i vägen.

Så lycklig över att Stella snappat upp detta. Världens bästa medryttare som vet hur man ska lysa upp ens vardag med sådana fina presenter

Utöver det fick jag även en alldeles för god chokladask. Mums! ;)

(Lite fyrklöver sitter ju inte helt fel, all tur jag kan få är välbehövlig nu)
 

Kommentarer

Postat av: Stella

Publicerad 2014-06-25 20:50:24

Haha söt du är!
Tänkte faktiskt också på fyrklövern ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela