Sista dagen i backen

Publicerad 2014-03-15 16:07:41 i Haghäng,

Vaknade tidigare än de andra dagarna men kom ändå inte ut i backen tidigare än " vanligt"
 
Blåsigt idag och snön yrde runt uppe i backen samtidigt som solen lyste starkt. Underbar dag även då vinden blev lite kall om man blev stillastående, men vi var ju inte här för att stå stilla precis :-P 
 
Jag gillar verkligen att åka skidor och är väl inte allt för feg men off pist i tät slog är inget jag vågar mig på, det behöver vara mer öppet. Och idag som sista dan och allt blev det off pist som passade mig perfekt ;-) 
 
Riktigt rolig dag med mycket åkning. 
Nu häng i stugan och samla krafterna och imorgon väntas hemresa. Får se om jag hinner med att träffa mina älskade hästar på kvällen, beror på hur sent vi kommer hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela