Sova sig frisk

Publicerad 2014-11-22 21:21:00 i Maggie, Vardag,

Idag hade Stella hästarna så jag tog mig en lååång sovmorgon och sov bort ännu lite mer från min ihärdiga förkylning som haft ett hårt grepp om mig nu ett tag. Äntligen känns det som om den börjar ge med sig.
 
Senare åkte jag ut till Mia och Elise och gav lite instruktioner för lite markarbete som de nu börjat leka med.
Maggie har en väldigt fin grund med markarbete sedan innan medan Elise är helt grön.
 
Jag kämpade att hålla rösten någorlunda hörbar medan de kämpade på fint med de övningar de fick och de har nu lite hemläxa att fila på tills nästa gång vi kör en liten träning.
 
(lånad bild från Mia)

Måste ju även få skrya lite över Maggies fina nya repgrimma som jag knöt ihop åt henne igårkväll ;) mycket nöjd över att den blev så bra, nu kanske jag kommer igång med mitt grimknytande igen.
 
 
 
Med förkylningen i schack laddar jag nu om för en Stockholms visit. Åker upp imorgon för en hästkurs, som fotfolk denna gång, för att kolla in en (för mig) ny tränare.
Mycket spännande
 
Sedan blir det nog lite annat bus tillsammans med Zaba och hennes hästar :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela