Dammat av springskorna

Publicerad 2015-02-13 22:26:43 i Haghäng, Vardag,

Idag blev det morgonmys med flocken.
Lite mat och lite ryckt. Välbehövlig ryckt kan man ju säga :-P då det är så varmt nu igen går de alla nakna och det resulterar i att det blir en o annan rullning i de små lerpartierna som tittar fram i snön nu ;-) 
 
Resten av dagen spenderades på jobbet. Inte många timmar men ack så långsammt tiden gick.
 
Väl hemma fick jag något ryck och drog på mig joggingskorna som legat och dammat sedan i början av vintern :-P 
Mycket härligt!
Kändes bättre än jag trodde det skulle göra. Orkade längre och kände mig inte alls så trött som jag förväntade mig. Nu ska jag hålla igång det hela.
 
Dock ingen joggning imorgon då jag först kör en heldags pass på jobbet och sedan har jag bokat ridhuset. Rycktet går om att det kommer stå kvar hinder från en banhoppnings träning, så hoppsadeln åker på ;-) 
 
Ne nu lite mat och sömn så jag tar mig upp imorgon också :-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela