Fredag den 13de

Publicerad 2015-03-13 22:00:00 i Vardag,

Igår blev det en arbetsintervju för min del.
Har ju jobb nu men känner att jag inte vill fastna där för alltid så nu har jag sökt nytt. Ett jobb jag tänkt till och från på under en längre period.
 
Igår var det i alla fall dags. Blev en grupp intervju, vilket jag aldrig varit med om förut och en liten rundvandring.
Spännande och lite läskigt inför alla intervjuer man gör och lika så inför denna.
 
Men kändes bra när jag var på plats och när jag åkte där ifrån :-) 
Fick berättat att svar om man kommit vidare skulle komma inom en till två veckor så bara att börja vänta.
 
Dock behövde jag inte vänta länge för istället för att vänta upp mot två veckor tog det endast 23h innan telefonen ringde :-D  De tyckte jag var en intressant kandidat och nu blir det en hälsoundersökning och förhoppningsvis sedan ett nytt jobb för min del :-) yey vad jag är glad idag. Nu bara att hålla tummarna.
 
Himla bra fredag den trettonde :-D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela