Helg i huvudstaden

Publicerad 2013-10-24 22:43:36 i , Vardag,

Ridningen igår och tunga lyft på jobbet idag fick ryggen att gå in i strejk.
Ligger nu på spikmatta och njuter <3 vill inte gå här ifrån hehe
 
Ne efter älgmötet har jag nog fått mer stryk än jag vill erkänna för mig själv. Tur att det väntas en helg utan ridning så kanske jag är fit for fight i nästa vecka igen.
 
Helgen kommer nämligen spendera i huvudstaden och jag drar med mig bästaste Stella :-D
Imorgon rullar vi iväg för en helg på en John Moore clinic. Kommer självklart bli mycket tid spenderad med min goda vän Zaba och hennes hästar också då vi är bosatta hos henne i helgen
Ska bli så himla kul. Har alltid super trevligt när jag är hos Zaba :-D
 
Och nu blir det nog ännu lite roligare då jag får dela med mig av detta lilla äventyr med Stella också.
Hoppas hon kommer tycka det blir en kul och lärorik helg och får med sig lite tankar och funderingar hem också ;-)
 
Ett super stort tack till min mor och Stellas far som i helgen kommer ta hand om mina älskade hästar <3
Behöver inte oroa mig ett dugg bara njuta av min helg i storstaden med underbara människor och hästar :-D
 
 
Underbar bild som ja snott från Stella ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela