Vill inte jobba...

Publicerad 2013-10-19 13:15:00 i , Vardag,

...vill ju vara ute i fina vädret och njuta ju.
Men här sitter man fast på jobbet ett par timmar till.
 
Var i alla fall ute en snabb sväng till mina älsklingar i morse och lämnade av sadel och träns då Stella har hästarna idag.
Hon skulle även dra med en kompis för en liten fotosession och så hade hon planerat att dressyra lite med Zydan och ville då ha sadel.
 
Dom skulle ta en liten skritt tur i skogen med alla damerna efter fotning och dressyr. Är bara lite avis ;-)
 
Hoppas nu alla damerna är på sitt bästa humör och sköter sig. För min del fick ja nöja mig med lite puss, klapp och äppelmumsande tillsammans med mina älsklinga innan ja var tvungen att rulla till jobbet.
 
Ikväll ska jag förreste åka till Micke och få bilderna han fotade på mig och hästarna :-D så spännande att äntligen få se dom.
Kanske även dyker upp en ny header också ;-) vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela