De tre musketörerna

Publicerad 2014-01-30 23:31:20 i Cereza, Lord, Wilmer,

Innan John Blund han komma klickade jag in på mejlen där jag fått en hälsning från Cereza igen =)

Hon har börjat gilla sin far mer och mer, de springer nu runt och busar i sön i full galopp. Låter så himla härligt. Önskar jag varit där och fick se det ;)

Dock har Zaba varit lite väl generös med hippolyts mash och har gett henne samma giva som Wilmer får. Alltså alldeles för mycket och hon har gått och blivit lite rund, min lilla köttbulle <3

Hoppas Zaba nu sänker givan som jag önskat, om inte så blir det mindre när hon kommer hem igen så bara att njuta Cereza! ;) hehe

Väldigt kul att få lite uppdateringar om min lilla tjej. Ska nog åka upp och hälsa på snart även om det inte är allt för lång tid innan hon kommer hem igen.
Dock vet vi inte om hon stannar eller behöver åka tillbaka igen =/ det får tiden utvisa

"De tre musketörerna"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela