Inställt

Publicerad 2014-05-08 14:03:11 i Haghäng, Zydansie,

Precis hemkommen från hästarna.
Åkte ut och fodrade lite, plockade med mig Zydan för lite dusch och schamponering av ben då hennes fina vita ben inte var allt för vita efter regnet ;)

Putsade lite på henne och förberedde inför att bara kunna knoppa och lasta senare i em.

Stannade till i ganstallet på vägen hem där Mia var och fixade i ordning. Vi satte oss och fikade en stund innan jag drog mig hemåt.

Halvvägs hem kommer dock den trist nyheten att tävlingen i kväll blivit inställd och att de kommer flytta fram datumet då banan tagit så mycket stryk av allt regn =/

Även om Zydan och jag kanske inte var helt redo så var det trist att det inte blev av. Hade varit kul att få testa vart vi stod just i tävlings sammanhang. Men men, bara att ladda om och invänta ett nytt datum.  

 Cereza och Fresa passade på och ta en tupplur medan Zydan fick sin fin ryckt.
Alla mina tjejer i grönskan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela