Degar dag

Publicerad 2013-10-14 19:22:00 i Haghäng, Vardag,

En otroligt lat dag idag
Lång sovmorgon då Mia lånat en av hästarna för att rida ut med sin kille, och i o med lån av Zydan så fick hon även kolla till de andra, ta av täcken och ge foder ;-) super bra deal tyckte ja hihi
 
Efter den långa sovmorgonen blev det mer degande och slappande. Välbehövligt då denna envisa förkylning jag åkt på vägrar släppa taget.
 
I mitt slappande blev det mycket att klicka runt på Internet och på en fb sida hittade jag ett täcke och vita skydd för en billig slant som jag köpte. Kanske rätt onödigt att köpa skydd då jag typ aldrig använder det på mina hästar men kan vara kul med vita skydd om jag skulle känna för att dressyra lite med "rätta" utrustningen XP haha
 
 
 
 
Mot kvällskvisten åkte jag iväg och hämtade och betalade mina grejer och sedan bar det av till hästarna även om ja viste att de fått sin mat av Mia och att min far och mor varit ute tidigare och fixat med en lampa. Men fick lite abstinens :-P
Så det blev massa mys i mörkret innan jag rullade hemåt igen och än en gång satte mig här och klickar runt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela