Två turer i vårsolen

Publicerad 2014-04-24 22:57:52 i Maggie, Zydansie,

Härligt ledig och solig dag.
Fick med mig mamma ut på en uteritt. Sadlade på Maggie och Zydansie för en slogstur med både skritt och travinslag.
 
Mamma började med Maggie och efter halva turen bytte vi så hon även fick sitta på Zydansi.
 
Mina damer tog hand om min mor och klättrade på fint.
 
 
På kvällskvisten hämtade min goda vän Henke upp mig och hundarna. Vi åkte ut till ett superfint motionsspår jag aldrig varit på förut.
Vi promenerade en 5km runda och bara snackade. Super trevligt och skönt att prata av sig lite. Hundarna skuttade nöjt med och verkade lika lyckliga dom.
 
Nu blir det snart att krama kudden
Imorgon väntas en liten fotosession med alla mina damer, Stella, Mia och Mango :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela