Lite mer vår även här

Publicerad 2014-05-03 02:34:00 i Vardag,

Som ni ser har jag nu fått upp en ny header =D
Planen var att få upp en med alla mina damer men denna bild gick rakt in i hjärtat och kunde inte välja bort den <3

Min underbara lilla åring, en solig vårdag <3 underbart

 

Min goda vän Micke var ju ute för ett tag sedan och fotade mig Stella och Mia + alla våra hästar och ikväll fick jag se allihop, alla 900+ ;)

Vi tackar ödmjukats Micke för fotningen, utsollandet och redigerandet + alla fina bilder vi fick ut av dagen =D

 

Mycket fint fanns där att välja bland och en hel del fick jag med mig hem. Mia och Stella har ännu inte sett bilderna men ska så snart som möjligt få ta del av dom de med.

Även ni ska få se lite fler bilder än bara headern, men inte i natt. Nu behövs lite sömn.
natti natt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela