Sjysta tjejer

Publicerad 2013-11-01 23:34:46 i Haghäng, Mango,

Idag vaknade jag dock halv två så var nog tröttare än jag trodde XP

Dagen har gått fort. Först ut till hagen och ta emot Mango som jag ska vara hästvakt till i en vecka nu.
Tjejerna kom travandes när han kom in i hagen, dock galopperade dom iväg efter en liten snabb hälsning hehe Mango lunkade efter och sedan stod de och beta tillsammans som den sammansvetsande flock dom var sist han var på besök <3

 
 

Åkte sedan iväg och visade upp min ena bil för försäljning, och det lät som om de ville ha bilen =)
De skulle höra av sig i helgen och om allt går som planerat blir vi en bil mindre på måndag.

Snabbis hem för ännu en tur till stallet, denna gång med pappa som sällskap. Vi bytta lite blöta täcken och jag vi pratade lite om morgondagen då jag bokat ridhuset och pappa och Stella ska rida/gå över hästarna dit och att jag bara möter upp dom där direkt efter att jag slutat jobbet =)

Lite löshoppning är på schemat för alla hästarna, Mango får lite repetition från gårdagen men i lite torrare miljö och de andra ska få lite styrketräning med lite studs hade jag tänkt men får se vad som känns mest rätt imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela