Anställd

Publicerad 2014-02-04 21:52:00 i Haghäng, Vardag,

Bra dag =)

Hade en arbetsintervju inbokad idag vid 10.30
Åkte dit och satt och pratade i en halvtimme ungefär. Kändes lovande och de verkade tycka jag skulle passa för tjänsten.

Jag åkte hemåt igen och det tog bara någon timme så ringde telefonen. Det var från jobbet jag precis var på intervju för och de sa att om jag var intresserad av jobbet fortfarande så var jag välkommen, redan imorgon.
Så imorgon bär det av till mitt nya jobb för att skola in mig, känns helt okej. Nu ska vi se hur detta går och om det kanske kan leda till något mer ;) mer än så säger jag inte nu.

Blev sedan en tripp till Damerna för lite kärlek och kraft. Drog av dom täckena och åkte hemåt igen.

Zydansie väntar snällt på sin tur medans Fresa är inne och njuter av att rulla sig utan täcke
 

Min far och jag åkte sedan ut till Mias hus, som dom flyttar ifrån, och hjälpte henne att tömma lite av det som var kvar på huset och allt hon hade på loftet. Lite är kvar ändå men det tar vi en annan dag.

Pappa var med då han köpt deras ved som de hade kvar och nu inte behövde längre. Så medans vi släpade kartonger släpade pappa ved.

 

På kvällskvisten drog jag ut till hästarna igen för en liten ryckt, andra delen av kraften och på med täckena igen för kvällen. Tror dom klarat sig utan täcken då det är så pass varmt men blir väll lite höns mamma ibland, men man vet ju inte riktigt med detta väder. Vissa nätter är väldigt fuktiga och råa medans andra är torra och helt okej.

Jaja jag åker mer än gärna ut till mina älskade hästar flera gånger på dag, är så himla uppfriskande för själen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela