Full flock +1

Publicerad 2014-02-09 21:08:16 i Cereza, Lord, Mango, Wilmer,

När vi var framme hos Zaba och gick ut i hagen kom min prinsessa fram till mig och det första hon gör är att stoppa up sin blöta mule rakt i ansiktet på mig, kändes lite som om hon saknat mig <3 sen packade vi lite hö, eller ja hästarna tyckte förstås att det var läge att äta när vi började packa :P

Sedan blev det lastning av alla hästar och Zaba och Wilmer rullade iväg mot sin kurs och Lord, Cereza, pappa och jag rullade hemåt igen.

Nu är min prinssesa hemma igen =D är överlycklig
Hela flocken samlad igen.

Mor och dotter ropade snabbt efter varande och stod och brummade mule mot mule, så sött. Men ännu får de inte gå ihop då jag vill ha mer dagsljus på mig att övervaka det hela så att hon inte börjar sitt snuttande igen.
De har en tråd mellan sig så länge men de verkade gilla läget och stod nöjt på var sin sida och åt sitt hö.

Åkte ut till Mia och Mango och vi jobbade lite AK med herrn.
Han hade väldans svårt att koncentrera sig först och stundtals gick in i trans, lite ridskolehäst style, men kom loss från det och började tänka på det jag bad om och gjorde även fina försök till arbete. Men han tyckte det var jobbigt med allt tänkande :P sötsork

 

Mina damer fick ett tankepass med lite NH i skogen tidigare idag fast med Stella.
Allt hade visst gått bra och damerna var väldigt nöjda och glada när jag kom till hagen så verkade som ett lyckat pass =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela