Hinderpark

Publicerad 2014-10-07 23:02:09 i Haghäng,

Har undan för undan med min fars hjälp börjat få ut lite hinder på min stora äng i hagen.
 
Idag byggde vi upp 10st hinder på ängen och jag är super nöjd över hur det blev. Många fasta hinder som ändå är lätta att bygga om + höja :-D 
 
Är näst intill klar ska nu bara utöka min terräng hinderpark med en hoppslinga som ska leda in på min lilla äng med ett par hinder är tanken.
Ska bara hitta en bra slinga så kan röjning och byggd starta även där.
Tills dess har jag nu dessa fina hinder att leka med. Så nöjd och så himla tacksam för min underbara pappa som hjälper mig bygga <3 
 
en liten överblick över en del av ängen

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-10-12 11:39:01

Riktigt tjusig, jag rider förbi och suktar varje dag nästan ;)

/ Hanna, hon som sällskapade med din lilla vilsna hund

Svar: Man tackar :-) Du får hojta till om du rider förbi när jag är där så kan du få komma in och kolla på nära håll ;-)

Tack ännu en gång för att ni höll lilla vigge sällskap tills jag kom :-)
Elin Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela